Helt underbart

Ja helt underbart har vi haft det i helgen och som alltid så är det skittrist att behöva åka hem men vi har ju vår underbara lilla dotter här hemma som vi så gärna ville hem till. Tänkte uppdatera er om resan imorgon, eller ja senare idag när jag har fått min kamera och kan lägga till lite bilder med. Just nu sitter jag på jobbet och har det allmännt trist. Jobbarkompisen gick precis och lade sig och jag sitter här, glor på tv´n och surfar helt utan mål och tänker tillbaka på våran helg. Vilka underbara människor vi träffade och vilken underbar mat vi åt och fulla lyckades vi väl bli med. Somliga mer än andra men inte på nått jobbigt vis utan vi hade det bara bra. Pengarna flödade och nu får vi leva på vatten och knäckebröd resten av veckan...neeej jag skojar bara...hade vi haft dåligt med pengar hade vi aldrig åkt...nej den som spar den har heter det va? Slösurfa lite nu och sen glo lite på tv...hoppas natten går fort, är fruktansvärt trött. Första natten är alltid värst. Tur man har lite att sysselsätta sig med.

Blev många steg i helgen, men inga jag räknat och hållt reda på direkt. Men idag så har jag tränat och gått lite grann...mest sovit och vilat eftersom jag skulle jobba då . Så stegen hamnade på 15573 steg med träning och cykling till och från träningen. Imorgon ska jag försöka hinna med en promenix om vädret är som det var idag. Så skönt, och jag låg i sängen nästan hela dagen. Fy skäms =)

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Älskar dig!! Eller ja er alla.. Tack för en underbar lördag var så skönt o få skratta, dansa o ha så kul.. *puss*

Sandra sa...

Så lite så gumman =) pöss

Blogg listad på Bloggtoppen.se