Äntligen ledig

Phu...nu sitter jag här igen med älskar´n i knät, men Tommy får vara med på ett hörn här bredvid. =) Har slutat mitt sista dagpass på ett tag nu och de är så skönt så. Och jag är nästan färdigpackad...ehum, väskan alltså...för imorgon. Bara lite småplock kvar. Och nu så var jag bara tvungen att skriva lite...vet inte när jag kan pilla på tangenterna igen...söndag som tidigast kanske.
Jo Ida, håret blev kanon, tog inte så mycket på längden men med färgen jag pilla i och det eleven på salongen klippte blev det kanon. Tunnade ur lite, klippte luggen och busade till det. Hittade en skjorta idag med, skitfin och satt kanon. Gått ner en storlek *klappar mig på axeln*!!

Hmmm kom på nu att jag glömt sätta kamerabatterierna på laddning...blir att köpa ett gäng batterier imorgon innan bussen går. Måste ju föreviga vår resa med svärmor. Om det inte blir alltför barnförbjudet så kanske ni får se några sen...men det återstår att se...


23676 steg idag och en massa god men nyttig mat så nu kan jag svulla med gott samvete i helgen och min vän stegräknaren får vara hemma tillsammans med katterna och fiskarna.


Ha en trevlig helg nu alla så hörs vi....Skåååååååååååål!

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Skål skål!! ha de underbart nu gumman o glöm inte mina drinkar nu när ja inte kan dricka dom själv.. Puss

Anonym sa...

Hej Sandra!

Läste i tidningen att er familj ÅTERIGEN drabbats av det värsta man bara kan drabbas av som nära anhörig!
Tänker på din farmor M, hur hennes liv aldrig någonsin mer blir sig likt ...R&P..och alla er andra. Hälsa dom alla!
Kramar från CAmilla

Sandra sa...

Tack Camilla för din kommentar, den värmde.

Blogg listad på Bloggtoppen.se