Idag var ingen vanlig da...för de var Moas födelsedag..


..Och jag jobbade! Blä för det. Men jag fick åtminstone mysa lite med henne i morse och nu efter jobbet innan hon somnade på min arm inne i våran säng. Hon blir så mysig när hon precis ska somna för då ligger hon och klappar på en och säger hej hela tiden och sen somnar hon. Och nu så ligger hon nerbäddad i sin säng och sover förhoppningsvis hela natten så hon orkar med kalas imorgon. Fick gå in en sväng nyss men hon somnade om direkt. Hostan är tillbaka....
24646 steg idag med träningen på powerplate inräknat. Och så har jag börjat min helg med en glasstrut såhär på kvällskvisten. Mmmm så gott de var. Och imorgon fyller vi på med lite smörgåstårta och ett glas vin kanske. Det är ju helg...ja imorgon iallafall, jobba igen på söndag. Så då blir det nyttit igen. Eller kanske lite rester av smörgåstårtan om de blir nått över..vi får hoppas. Nu så ska jag vänta till Tommy kommer hem från hockeyn i Linköping och sen ska det sussas så vi orkar med kalas imorgon. Är ju en del att pyssla med på dan innan allt folk kommer. Längtar till nästa vecka med...då blir det träning, tandläkaren (mindre kul), frisören för klippning och så ska jag göra hemmafärgning på håret och sen på fredan bär det av till stockholm och finlandsfärjan. Ska bli så skoj. Det är Moas tur att göra Örebro den helgen fast utan mamma och pappa och med faster M och farbror P istället.
Neee nu måste jag sluta...ögonen är trötta, fingrarna är trötta och hela jag är trött antar jag. Och Tommy kommer väl instolpandes när som helst med gosig ölandedräkt. I skrivande stund faktiskt så ha de....

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Hihi åka båt nu igen.. Vad gott att du får dricka några drinkar åt mig då.. *ler* Hipp hipp hurra för Moa idag!! Underbara sockertopps unge.. Hoppas mannen inte var allt för slirig när han kom hem.. O du e sjukt duktig som samlar på dig så många steg.. puss

Anonym sa...

Hurra hurra för Moa :-)

Blogg listad på Bloggtoppen.se