Kväller

Ja nu har jag tagit kväller då. Efter en heldag med mys och god mat hemma hos Ida är jag sååå trött. Fattar inte hur man kan bli trött av att inte göra någonting?! =) Men så skönt när man kan ha sådana dagar med...kommer knappt ihåg sist jag satt i en soffa en hel dag och inte gjorde någonting. Men oj så kul vi hade, pratade om allt och lite till och ännu mer därtill. Och så pratade vi om vad sommaren har att erbjuda...ska nog hänga på den saken du föreslog gumman. Kul att göra nått bara vi tjejer och så har du loooovat ett bubbel nu! Den gubben går inte att smita ifrån nu, så det så!
Blev en rask promenad hem vid sju...klockan kan inte stämma, enligt den gick jag på tolv minuter, men men det kan ju vara bra det med. Väl hemma var det kvällisdags, stekte hamburgare till ett helt kompani, Helle, Niklas och Julia var här (och Herkules med förstås). Blev wok, burgare och grönsaker till mig och Helle medans grabbarna käkade hamburgare med bröd...haha hela jag kommer se ut som wokgrönsaker efter idag...blev ju wok hos Ida med! Men de gör inget för de är så gott! Var social en liten stund och sen fick man lägga Moa då och sen så grejade jag med lite saker innan jag tog kväller och nu sitter man här igen med älskaren i knät och Tommy bredvid!

7121 steg är räknade idag och nu ikväll var jag inne på stegräknare.se och hittade den här http://www.stegraknare.se/produkter/27.asp vill ha...någon som lägger bud på den jag redan har? =) Hittade en annan funktion med, man kan räkna ut hur många steg det är mellan vissa städer...undrar vart jag är nu? Kul med ett mål...får komma på nått bra mål...får bli läxa till på måndag för nu är det dags för kudden igen. Natti natti och tack pullan för en helt underbar dag! Pöss

1 kommentar:

Vildängel sa...

Tack för en underbar dag gumman! Fan va ja älskar dig o våra stunder. Nu sitter ja hos mor o far i askersund mitt i natten. Blev att ja åkte hit ikväll. Har pratat o druckit en hel del rövin.. Men så e de ibland.. Hoppas verkligen du följer med i sommar.. O fan vad kul de e att min blogg e öppen för allt o alla igen.. O duu nästa vecka måste vi ha vår dag igen.. puss puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se