Öret here we come

Jaha då har man lämnat av den lilla hos mormor och morfar då, packat väskan och fixat lite så snart beger vi oss av mot stora staden Örebro, väntar bara på L som ska köra. Vi ska hälsa på M och P. De ska bli så trevligt med en massa god mat, lite dricka och kortspel antar jag. Det brukar vara standard. Och imorgon blir det shoppingtur till Mariebergsköpcentra innan vi åker hem. Kanske inhandlar lite nya kläder eller ett par walkingskor =) Får se vad ekonomin tillåter!
Magen är betydligt bättre idag iallafall...får nog vara lite på min vakt och se vad jag stoppar i mig. Smörgås och kaffe gick bra på fiket förut, får se vad den säger sen. Vill ju som sagt inte att den lägger av när jag sitter på restaurangen ikväll.

Måste bara rekommendera en bra skiva med för dem som gillar lite country och duetter. Reba Duets är helt underbar. Lyssnar på den just nu och har lagt in den i telefonen med så jag slipper Tommys musik i bilen sen. Jag gillar inte Justin Timberlake nått speciellt men en av duetterna är med honom och den låten fick mig att börja gråta så bra var den. The only promise that remains......ja helt underbar! Man blir kär på nytt när man hör den.



Ååå måste bara visa...

vill verkligen ha den här! Så snygg ju....
Ne, kolla väskan en sista gång så man inte glömt nått och sen dra då...ha de bäst alla, för de tänker iallafall jag ha! Kramers


2 kommentarer:

Vildängel sa...

Men va fan då.. Ja har ju velat ha Rebas skiva länge o så sitter du o håller på den.. de blir te o bränna av den te mig tycker ja eller skicka den över nätet.. O ja vill också ha jackan.. Vi köper den ihop o har delad vårdnad om den.. haha.. Puss

Sandra sa...

hahaha ja visst vet du, skivan hittade jag som av en slump när jag sett henne sjunga duett med Justin på Oprah. Fasiken vad vackert...Vi tar varannan vecka va?

Blogg listad på Bloggtoppen.se