Utmaningar måste man anta...

TRE NAMN JAG GÅR UNDER : Älskling, mamma och Sandra

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG: Att mitt barn eller min sambo ska försvinna, spindlar och ensamhet

TRE SAKER JAG HAR PÅ MIG : Förlovningsringen (dock på fel finger fortfarande) ett halsband jag fått av Tommy och ett varmt täcke

TRE SANNINGAR : Jag fuskar när jag städar, hatar att vakna på morgonen och jag fuskade på lunchen idag, tog vitt bröd till maten.

TRE SAKER JAG VILL HA: Ojojoj..en massa saker vill jag ha juh...hmmm...fred på jorden, ordentligt straffsystem i Sverige och ett stort och fint bröllop

TRE PERSONER JAG UTMANAR: Hmmm..finns det någon att utmana? Heidi, Jocke och jaaa Ida har ju redan svarat...den som känner sig manad då! =)


13695 steg idag...suttit inne hela dagen med jobbargänget och skrivit och planerat. Gick till kontoret i morse, enda promenixen idag. Gick och sa hej till J på kyrkogården och så kikade jag runt på lite andra gravar när jag ändå var där. Alla blommor har börjat slå ut och nya staket är byggda där uppe, så fint så.


Fixat klipptid till imorgon klockan nio så först upp, lämna lilltroll på dagis halv nio, sen ner till stan, klippa sig och kanse handla nån billig top, hem käka lunch och sen knalla till jobbet...men sen slutar man halv tio...och är ledig fram till måndag natt! Wieee, äntligen nattveckor!


1 kommentar:

Vildängel sa...

Hih bra gjort gumman.. Duuu hur blev du i håret?? kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se