Hårfärgning...

...klockan halv tio på kvällen är nog inte så bra men vad ska man göra när man ingen annan tid hittar? Ja nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå då, med en massa färg i håret. Hoppas det blir bra...annars får de bli färg på torsdag kväll igen...hua nej vi får hoppas jag slipper det. Skulle behöva klippas med, ska ringa och se om det finns någon tid på fredag morgon...kanske hinner med det innan bussen går mot stockholm vid tio över elva. Eller så kan man ju alltid hoppas det finns någon tid på torsdag förmiddag...annars så sätts det en snodd i håret och så får det sitta uppe hela helgen.
Imorgon blir en tuff dag för min så sega kropp. Först planeringsdag mellan halv nio och fyra och sen ska man vara på jobbet halv fem till halv tio. Sen får man åka hem och sova...usch och blä, men vad gör man när man inte har råd att vara hemma trots att hjärtat värker! Appropå det, ska ladda kaffebryggaren och göra en macka så jag har frukosten färdig när jag går upp imorgon. Brukar inte vara hungrig precis när jag går upp men jag tänkte ta med det till kontoret så får jag det jag ska äta istället för att jag slarvar på fiket. Hoppas vi käkar lunch på nått ställe där de har god sallad. För då slipper jag fuska då med =) Allt mitt slit de senaste veckorna har verkligen gjort resultat, musklerna visar sig och kläderna faller av mig eller sitter slappt över magen och rumpan. Blir så glad! Jag har inte vägt eller mätt mig på ett par dagar men jag märker ju som sagt var på kläderna att jag krymper på vissa ställen. Neee nu måste jag skölja ur färgen och sen göra frukosten klar. Sen måste jag försöka sova om jag ska orka imorgon. Kram på er alla där ute! Tack I för dina fina ord i bloggen. Älskar dig gumman!

19568 steg idag!

1 kommentar:

Vildängel sa...

Tack för att du finns i mitt liv!! Älskar dig! Puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se