Godmorgon

Sitter i lugn och ro med min frulle, 2 knäckisar med kokt korv och lite skrammlade ägg och så kaffe förstås. Vid halv tolv ska jag träna och sen ska jag hämta lilltrollet på dagis vid halv två. Ska väl försöka klämma in en lätt lunch däremellan. Sen så ska man hem och plocka och greja...har ingen större lust eftersom solen skiner men ibland så måste man ju.


Nu har man tränat och käkat lunch, korvstroganoff och ris och en himla massa sallad, gott som tusan. Tittar på Hem till gården och softar lite innan det är dags att åka till dagis. Sen är det full rulle här hemma igen. =) Ska som jag sa igår försöka få ordning lite på mitt hem, får se om jag lyckas med det idag.

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Duktig du är med motion o allt =) Jag har oxå kört i gång o tränat riktigt igen..superskoj men det där med "rätt mat" är jag desto sämre på. Har inte kommit in i rätta mattakten ännu. Men men..får ta en sak i taget ;-)

Ha en bra dag!

//Ulrika

Blogg listad på Bloggtoppen.se