Jag överlevde natten...




...med nöd och näppe! Var trött som fasiken men med mycket kaffe och en bra bok löser man det mesta på nätterna! Sov en stund när jag kom hem i morse men inte för länge för då kan jag ju inte sova inatt.


Har skickat efter korten som jag sa att jag skulle göra, och bokat tid för att träna. Nu ska jag bara fixa present till pappa och göra upp en lista på vad vi ska äta den här veckan med familjen. Imorgon blir det träning och promenad, kika på present och ta tag i sovrummet som ser ut som ett bombnedslag. Om jag hinner ska jag ta tag i hallen med...jag är ju som ni nog märkt rätt duktig på att skjuta på saker som ska göras! Men nu så måste jag ta tag i mitt liv till det bättre, nu har jag slöat och slappat en vecka för mycket. Kom igen nu...peppa peppa peppa!!!




Fick ett fint brev i fredags från försäkringsbolaget, 12300 kronor sitter på ditt konto och du behöver inte skatta för dem...hej och hå vad nice. Allt för mitt fula ärr på magen, jag hade tänkt mig ettusen eller högst tvåtusen kronor...eftersom det inte är synligt men det blev visst lite mer. Så nu kan jag och Tommy hitta på nått roligt i sommar, en sista minuten kanske eller nått annat skoj! Kom ihåg att det är dina pengar sa pappa, ja självklart är det mina, men vad fasiken, jag vill väl inte åka någonstans själv heller!?


Nu är det bolibompa och dags för kvällsmat, en dusch och sen i säng tror jag. Kika på tv eller läsa lite innan det är dags att slå igen ögonen och sova några timmar. I min säng utan barn förhoppningsvis! Ha de bäst, för de tänker jag ha! Pöss

4 kommentarer:

Lisandra sa...

Passa på att ha kul för pengarna nu, dom är till för att spenderas:)
puss o kram

Sandra sa...

haha ja det är så sant som det är sagt!! Försöker få med Tommy på en grej...vi får se hur de går! Kram och krya på dig...

Vildängel sa...

Tror ja behöver en sandra dag i veckan också.. Känner att ja nog inte har humöret på tipp topp.. satan så jobbigt.. O tack för hjälpen!! Kram o puss

Sandra sa...

De e bara du säger när gumman. Vi har ju lovat barnen att de ska få träffas i veckan...puss o kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se