Söndag

Och sista dagen på en vecka med en massa onyttigt och nästan ingen motion. Har cyklat en del men det känns inte som om det ger så mycket. Ska snart till jobbet för en låååång vaken natt. Har inte sovit så mycket idag eftersom det har varit så fint ute. Spritter i hela kroppen när jag är inne och sitter still men jag har iallafall fått köket lite städat idag.

I veckan måste jag träna, handla present till pappa och skicka efter lite kort så jag kan ta med dem till Majsan på fredag så vi får oss ett gott skratt medan vi grillar och dricker gott.

Men nu ska jag sätta mig på trampoflåsen till Ida, lämna en bok och sen vidare till jobbet. Hoppas L inte käkat innan jobbet så vi kan beställa nått gott ikväll, en sallad kanske.....Pöss på er så länge

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Tack för lånet av boken.. Idag ska ja lusläsa den.. hihi.. Tycker dock de e fusk att du ska festa utan mig.. haha puss puss

Sandra sa...

Ska jag festa utan dig...?

Blogg listad på Bloggtoppen.se