Morgonbestyr

Vaknade på jobbet ganska så utvilad...det tjöt överallt i hela lägenheten, larmet gick och min kollega var på toa. Mmmm vilket härligt uppvaknande. Direkt efter jobbet så blev det träning för min del och sen så tog jag bussen hem för regnet stod som spön i backen när jag var klar och kom ut.
Väl hemma var det frukostdags. Jag drack kaffe, åt lite ägg och en mango medan de andra åt ägg, rostat bröd och drack oboy.
Ska packa sen så vi får med oss det vi behöver till mor och far. Varma kläder går nog åt ikväll iallafall när vi ska till Majsan och grilla och säkert imorgon med när vi ska grilla och mysa hemma hos mor och far. Men först ska det plockas och donas här hemma, lagas lunch och lägga Moa för sin middasvila. Kanske mamma får vila lite med =) En kopp kaffe till och sen ska jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se