Blä...

Framåt eftermiddan igår så blev magen bättre och jag vågade pilla i mig lite mat i mellan åt. Gick och la oss strax efter sju, kikade på film och mina älsklingar hade somnat vid nio. Så jag kikade lite på filmen Medan du sov på trean innan jag med somnade och vi fick sova hela natten utan att gå upp. Moa vaknade en halvtimme innan klockan ringde i morse så hon fick krypa ner i vår säng och gosa lite och somnade om precis innan klockan ringde. Känns tråkigt att väcka henne då men man måste ju göra de. Cyklade till dagis vid sju och cyklade på hemvägen förbi solariet. Precis när jag skulle gå in där och betala började magen köra igen så de var ju bara att sätta sig på cykeln och stressa hem till min vän av porslin. Har sprungit fram och tillbaka nu några gånger men nu så verkar det ha gett med sig lite iallafall. Blir tokig när de här perioderna kommer, kan ju inte göra någonting. Ska ju försöka sova nu eftersom jag ska jobba inatt men jag vete tusan hur det ska gå! Ja det lär väl visa sig. Men vaför söker du inte för det då undrar säkert någon och tro mig, det har jag redan gjort men de kommer inte fram till nått. Sista vändan blev jag skickad till en dietist och han frågade vad jag gjorde där. Ja du de kan man fråga sig sa jag....han menade på att jag var välkommen tillbaka till honom när jag hade en diagnos. Efter det så struntade jag i att ringa till vårdcentralen igen.

Nu ska jag pilla i mig lite knäckebröd och sen försöka sova lite....ses

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se