Då var de dags igen

För en dag med springande på toaletten...magen har börjat igen så som den gjorde för ett tag sen. Inget roligt alls. Får springa hela tiden. Och jag kan inte komma på vad som gjort att den ballat ur. Äter ju lika som jag gjort hela tiden sista tiden. Men men den krånglar ju ibland så de är väl bara le och se glad ut. Det värsta är ju att jag hade sett framemot en heldag med Moa med en tur till stan, handla regnställ till henne, kanske ta en lunch på stan och sen en lååång promenad om vädret tillät men nu kommer jag ingen vart verkar det som! Attans!

Igår blev det nästan en heldag hos Ida, både frukost och lunch och en massa prat och slummrande på soffan. Sådär härligt avslappnat som vi kan ha det! När hon hämtade sina barn gick jag till bussen och åkte ner på stan. Kikade lite i affärer och sen kl fem hade jag möte på Swedbank för att se vad de hade för erbjudande vad gällde lånelöfte. Gick därifrån med ett löfte om en massa pengar. Så nu kan vi leta hus och kanske kolla nån mer bank och se vad de har för erbjudande.
Har fått ett telefonnummer som jag ska ringa på ett hus. Han vill ha 1.350.000 för sitt hus men jag är villig att betala 1.200.000 för det. Får se om han nappar på det erbjudandet, men först ska vi väl kika på huset och se om det är nått för oss. Ska ringa ikväll tänkte jag. Det här med att leta hus är rätt intressant och kul, men det är synd att man inte kan få första bästa som man kärar ned sig i. Det suger fortfarande till i magen när jag tänker på det där lilla röda fina...men det fick visst någon annan för 1.400.000 eller mer. Inte klokt att man vill ge så mycket för ett så litet hus!

Mellan toalettbesöken försöker jag att fixa så jag får alla kort från vår fest den 31 maj på datorn så ni kan få se de som är ok. Många kort som blev suddiga tyvär. Vet inte vad brorsan gjort med dem. Eller om han kanske fick i sig lite alkohol mot slutet! Haha ja många fina kort blev det iallafall. 4 skivor fulla med kort hemifrån oss och från Harrys så jag har en del att sålla!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se