Måndagmorgon

Upp vid sex. Väckte Tommy och Moa. Tommy åkte till jobbet och jag cyklade till dagis med Moa. Sen bar det iväg ner till stan. Hann precis ner innan en störtskur kom, blev bara lite blöt. Tog en snabbfrukost på Lilla Hem och sen så var det dags för lite daller. Gick trögt idag och magen den värker nu efter de extra magövningarna jag gjorde. Sen tog jag en tur till solariet, måste ju bibehålla min fina färg. Enda sättet är ju att sola solarie nu när solen inte behagar kika fram. Blev billigt att sola idag, hela tio kronor. När jag lagt i mina 25 kronor och gått in i rummet där jag skulle sola hittade jag femton spänn på pallen. Tjoho! Dem lämnar man väl inte in...nej de stoppar man i fickan och ser glad ut. Efter mina minuter i solariet så styrde jag hem cykeln, plockade ut lite sopor och fixade med disken och sen hamnade jag här och nu är det dags för en tupplur på några timmar så jag orkar jobba inatt. Tänkte vädret kunde bli bättre framåt kvällen så jag kan ta en promenix ut till jobbet. Har ju blivit lite snålt med promenader nu sista tiden. Men det ska väl bli bättre snart igen.

Idag händer det en massa spännande och roliga saker men mer får ni inte veta...ska hålla er på halster ett litet tag till! Hehe....

1 kommentar:

Lisandra sa...

Blir skapligt nyfiken:)

Blogg listad på Bloggtoppen.se