Varde Ljus...

Höll inte mitt löfte speciellt bra...blev lite väldoftande ljus iallafall. Men det blev inte alltför dyrt faktisk. 240 spänn! De ljus och annat jag kikat på finns även på nätet. http://www.partylite.se/

En himla massa fint har de. Jag hade kunnat handla massor men då hade vi inte fått nån mat till nästa månad =) Det jag ville ha mest var en fin ljushållare, kanske blir nästa gång!

<----- Den är fin eller hur?! Den 3 augusti 16.00 ska jag ha visning...hör av er om ni vill komma.

Natters natters nu ska jag kika på film! Pöss och gonatt

3 kommentarer:

Tezz sa...

åh jag skulle också ha kommit till Åsa idag men fick förhinder..partylite har så fina saker;-)

Sandra sa...

Du är välkommen den 3 augusti om du har tid och lust!

Tezz sa...

ja det har jag nog!
hör av mig längre fram om det:-)

Blogg listad på Bloggtoppen.se