Kräm och smörgås

Det är riktig sommarfrukost det. Och en stor kopp the! Sista kaffet tog jag igår och glömde köpa nytt dum som jag är. Så nu på morgonen var det bara att klara sig utan.

Klockan sex ropade Moa på mamma. Då hade hon sovit sen halv nio ungefär min lilla duktiga tös. Men eftersom Tommy sov så sött så smög jag in till Moa, kröp ner i hennes säng och vi somnade om en stund till. Tjugo över åtta ville inte Moa sova längre så hon tände lampan och började kasta boll. Gav inte mamma en chans att vakna till ordentligt.
Tommy kom hem halv fyra och skulle prata om allt mellan himmel och jord. Ja han verkade haft trevligt iallafall med boysen och så träffade han sin mor och syster med. Halv två messade han och fråga om jag ville ha nattamat så då trodde jag han var på g så jag blev lite paff när han inte kom hem förrän halv fyra. Han hade visst fastnat hos J och pratat. Och mat hade han visst glömt bort helt =) Så blir det väl när man fått lite innanför västen. Plutten min!

Efter en förmiddag i soffan med datorn i knät och en liten Moa som kikat på tv och lekt snällt för sig själv är det kanske dags att ta tag i livet och fixa till lunch och fixa till sig själv. Ska ju på ljusparty om ett tag. Utan att spendera pengar har jag tänkt =)

C ya

4 kommentarer:

Vildängel sa...

Ojoj vi fick nog alla mkt under västen igår. Men ja hade trevligt med din karl o alla andra. O dom skötte sig så bra så.. Men nästa gång måste du vara med.. O du kan ta in på vandrarhem Ida precis när du vill. Du har ju egen nyckel du.. *puss*

Sandra sa...

Nästa gång blir den 28e då ska vi svänga våra lurviga på Vätternfestivalen. Och jo, jag kom ju på att jag har nyckel...räknas jag som delägare då eller?

Vildängel sa...

Japp du e delägare.. Haha.. Men då får du allt börja hjälpa till med gästerna.. Hihi..

Sandra sa...

Hahaha...sköter de sig inte menar du? Eller ska jag behöva komma och rya i lite. Städa och laga mat får de göra själva, det ingår inte i vårat vandrarhem inte! Vi står bara för husrum hehehe

Blogg listad på Bloggtoppen.se