....fortfarande söndag.....

Hehe när jag satt här framför datorn precis och la upp mina bilder så öppnades min ytterdörr och jag trodde de var Tommy som kom hem från Maxi och funderade precis på att fråga honom varför han tog den vägen när han sa att han skulle gå bakvägen när jag upptäckte att det inte var han utan det var en gubbe som stod i min hall och släppte ut min katt. Och de var inte vilken gubbe som helst utan det var min granne som är typ 90+ någonting. Stackarn hade gått fel, trott han var hemma och gick bara in. När jag försökte förklara att han var i fel lägenhet så förstod han inte först vad jag menade...trodde jag menade att katten gått fel, det var därför han släppte ut henne. Men efter mycket om och men så kom han på att han var fel och gick ut och gick upp till sig. Sen låste jag dörren....vem vet vem som kommer in härnäst?!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se