Idag drar jag



Till Askersund och hälsar på Ida och småtrollen! Ska åka med bussen kvart över två så jag borde kanske dricka upp mitt kaffe, packa väskan och ta ett varv i duschen innan jag fixar med lunchen till familjen. Kameran får jag inte glömma, måste ta kort på småtrollen innan de blir för stora troll. Solen skiner ju faktiskt idag med så humöret är på topp, ska bli skönt att komma iväg men jag kommer givetvis sakna mina älsklingar här hemma.

Meeen hallå var är världen påväg??? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2946548.ab Ok, man kan inte gilla alla men det är ingen ursäkt för att man ska strunta i folk i nöd!!! Jag blir så förbannad, rädd och jaaaa gu va hemskt!

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas du får en trevlig vistelse i Askersund =)

Läste artikeln som du länkat till. Mådde illa då jag såg bilden o läste raderna. Hur är folk funtade nu för tiden o ja, var är världen påväg?!?

Blogg listad på Bloggtoppen.se