Mmmm

En heldag bara för mig själv...det var precis vad jag behövde! I morse när jag kom hem gosade jag lite med Moa och Tommy innan de åkte till stan. Tommy skulle på nått möte på arbetsförmedlingen och tog med sig Moa. De skulle käka lunch på McDonken och sen gå upp till hans mamma för släkten från Stockholm kommer visst ner idag. Så jag käkade frukost i lugn och ro och zappade lite på tv´n och sen så råkade jag somna i soffan, den lilla soffan med dessutom, istället för att somna i sköna sängen. Vaknade till vid två av att två katter stod och nosa på mig, De undrade säkert vad matte höll på med. Käkade en sen men lätt lunch, soppa och knäckismacka. Sen så kollade jag datorn en stund innan jag kröp ner i badkaret och låg däri bra länge med min bok som snart är utläst. Har precis duschat och kommit ut ur badrummet. Tommy och Moa borde komma hem snart så vi kan äta kvällis och bara mysa vi tre.
Imorgon ska vi upp på lunch hos Tommys mormor och morfar och hälsa på stockholmarna än en gång, jag träffar dem ju inte idag. Sen är det jobb igen på kvällen som gäller. Imorgon och onsdag natt kvar nu sen....SEMESTER!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se