Beslutsångest

Fick hem fyra par glasögonbågar på posten idag och jag har fem dagar på mig att bestämma mig för vilka jag vill ha, gå till en optiker och kolla vilken styrka jag ska ha eller om jag ska ha några alls. Är ju skitsvårt ju! Har fastnat särskilt för två av dem. Tommy får säga sitt när han kommer hem. Nu ska jag pilla i mig lite lunch och sen ska jag försöka sova. Ska ju jobba inatt. Maria var här för en liten stund sen och hämtade Moa så att jag skulle få sova, men som det känns nu så blir det nog lite svårt. Hmm undrar jag om det blir trevligt för dem nere i stadsparken? Glömde skicka med dem regnkläderna och nu regnar det. Så typiskt...De får väl springa i affärer eller nått tills det går över, om det nu gör det!

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ang Takida..Då dom var här så spelade dom sist..efter BB. Kändes lite trist..fick ju vänta så länge..! Vi var där redan 20.00 o var heller inte så intresserade av att se BB..men fick stå ut ungefär 2 timmar..takida började strax efter 22! Men hur som haver..det var värt all väntan..dom var BÄST! :D

Blogg listad på Bloggtoppen.se