Äntligen fredag

Vaknade upp till en solig men blåsig fredag. Känner mig utvilad efter veckans jobb men det är ju bara idag sen så ska jag jobba både lördag och söndag natt igen. Men det ska jag inte tänka på mer idag utan nu ska jag blicka framåt mot kvällen när vi ska först sitta hemma hos Ida på ett väldigt grönt preparty och sen så ska vi röra oss mot parken och skaka våra lurviga till BackyardBabies och Takida. Jag kan ju egentligen inte så mycket om nått av banden och har bara hört ett fåtal av låtarna men vad gör väl det. Ska ju umgås med en massa skoj folk och lära känna en massa nya människor ikväll. Men först ska jag ta ett städarvarv i lägenheten så Tommys kompis från Hallsberg inte blir skraj och rymmer hem igen. Han ska vara här i helgen. Jag kommer väl inte se han så värst mycket för imorgon ska jag sova typ hela dagen, sen gå till jobbet vid sex på kvällen, kommer hem efter sju på söndag morgon, ska sova en stund och sen iväg till jobbet igen vid fem. Men Tommy lär nog ta väl hand om både han och Moa hela helgen.

Vid tre kommer min kära mor och far och hämtar Moa för hon ska sova där inatt när vi är ute och svänger våra lurviga. Då ska jag vara färdig för då kör de mig till Ida och jag ska hjälpa henne med det sista innan allt folk trillar in...om de inte redan gjort det...PANIK...skulle ju komma tidigare till henne men vad gör man när barnvakten inte kan komma tidigare. Sorry!
Får se om jag hittar nått att ha på mig idag! Allt ligger ju i tvätten för tusan. Har ni rena, coola kläder som passar mig får ni gärna kika förbi med dem =)

Nej nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre!! Bye....

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se