Blålila fot med feberbarn

Slänger först in lite bilder från festen i lördags, hoppar över vissa kort med respekt för mina medmänniskor. Nakenkort och annat är inte min grej =) Är det någon som vill bli borttagen så säger ni bara till.









Ja här sitter man med foten i högläge, den är lila och blå och aningens större än den andra foten. Men den gör iallafall inte lika ont som i helgen. Jag kan stödja lite grann och försöker göra det istället för att bli alltför stel och tråkig. Får ju sittsår om jag ska befinna mig i soffan hela dagen juh. Moa mår mindre bra hon, med 38.5 i feber. Och som hon har yrat i natt stackarn. Det har varit spindlar både högt och lågt i vårat sovrum. Eftersom natten har varit lång och med många avbrott så sov vi rätt länge idag, jag och Moa, vaknade och gick upp vid nio och sen har vi mestadels suttit i soffan och myst och kollat på tv. Jag har ringt och sjukanmält mig själv och så Moa. På dagis sa de att det var fler barn som var hemma av samma anledning så det är väl nått som går nu antar jag. Hoppas det inte blir alltför långvarigt bara. Gillar inte att se min lilla plutt så slö och nere som hon blir av feber. Blir ju inte bättre av att hon inget äter heller, några skedar yoggi, några tuggor rån, några chips och en gaffel spaghetti med köttfärssås har hon ätit. Men hon dricker iallafall juicen hon får och det är väl huvudsaken antar jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men blä, ta bort kortet när jag sitter utanför! Det på mig och Lina var fint däremot, det snor jag och lägger på min facebook ;-)

Sandra sa...

Hehe, kan du ha mig flåsandes kan jag ha dig njutandes av en grogg eller? Nej vars vill du så tar jag bort det.

Blogg listad på Bloggtoppen.se