Många bra att ha saker

När man sitter hemma helt handikappad...eller fotkappad som jag nu är kommer man på en massa bra saker som skulle finnas. Någon som kommer hem med den färdighandlade maten till dig, jo jag vet att det finns i vissa städer men jag tänker inte flytta bara för det heller! Har en massa mat hemma nu i och för sig men inget av det är jag sugen på. Är så trött på pasta!! Och om man nu mot förmodan skulle bli sugen på en hamburgare fylld med luft och annat skit så skulle MCDonalds eller BurgerKing ha hemkörning som så många andra pizzerior har.

Igår var väl inte Moa så krävande eftersom hon mest låg med feber och orkade ingenting så jag behövde inte röra mig speciellt mycket men idag så är hon både högt och lågt...och låter mig inte sitta längre stunder. Men just nu så ligger hon och vilar middag och då får jag med passa på att ta igen mig lite med en kopp kaffe under en filt i soffan och mysa lite med älskaren. Imorgon blir det nog dagis för lillan igen, om inte febern kommer tillbaka inatt. Lilla Mamma hänger inte med i samma tempo nu med skadad fot. Hon blir ju så frustrerad och ledsen när jag inte kan göra allt hon ber mig om!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se