Dyrt men trevligt

Ja helgen blev dyr men vi hade trevligt. Handlade och gottade oss för ca 5000-6000 kronor. Men det var det värt, jag fick nya kläder, Moa fick nya kläder och Tommy fick nya kläder, vi fick nya saker till hemmet och vi kunde glädja andra släktingar med kläder och annat.
Tack mamma och pappa för en trevlig fredag/lördag tillsammans det får vi göra om i vår igen!
Och tack snälla Ida, Ronja och Zelda för all hjälp med Moa. Hoppas jeans och stegräknare blev bra. Jag vet att jeansen var likadana och att du egentligen inte gillar det men jag kunde inte låta bli!

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova gott, förhoppningsvis hela natten. Och imorgon är det dags att börja jobba dag! Pust och suck!

Natti natti

2 kommentarer:

Vildängel sa...

De gör inget alls att dom fick lika byxor gumman.. bara glad att ni hitta nått.. O ja älskar min stegräknare.. *älskar er massor*

Sandra sa...

Älskar dig med gumman! Nästa gång kanske du kan följa med istället för Tommy. Och så kan mammorna kanske hänga på med också!

Blogg listad på Bloggtoppen.se