Tävling och annat...


Jag är med o tävlar om 1 presentkort på 300kr hos Wiells hörna i tant Ulrikas blogg. Var med o tävla du oxå!
Åååå vad skönt det var att vakna i morse och inse att Moa ännu en gång sovit hela natten! Man kan ju alltid hoppas att det blir bättre och bättre det där med sömnen! Sover länge gör hon med. Fick väcka henne halv nio idag så inte frukosten skulle bli alltför sen eftersom hon ska till dagis klockan 11. Så nu sitter vi här en stund, jag framför datorn och Moa kikar på tv en stund innan det är dags att bege sig.
Usch för att jobba dag...ja det är ju bra på ett sätt, jag får sova hemma om nätterna och så men mer är det väl inte. Alla blir väl less på jobbet någon gång i mellan åt men nu är det hemskt vad trött jag är på det hela. Saknar LE och LS något gruvligt. Önskar ni kom tillbaka nu! Har sökt en del andra jobb men kommer inte längre för det. Får tillbaka papprena och så står det att tjänsten är tillsatt! Ja...det är som vi sagt, man får se till att bli med barn så man får lite ombyte ett tag. Känns det här tjatigt...jo det gör det säkert men det känns bättre när man får skriva av sig lite..
Nu måste jag ta tag i det sista innan vi ska bege oss...hittar inte mitt förbenade cykellyse så jag får köra utan ikväll och hoppas på att farbror blå inte är ute just när jag ska cykla hem! Får väl säga att någon stal lyset medans jag jobba utifall jag blir stannad. Området jag jobbar på är ju rätt kriminellt belastat eller vad man nu säger så de tror mig säkert...=) Hehe nej nu måååååste jag knalla! C u folks

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se