Drömmar behövs

Är det någon som vill starta hotellverksamhet med mig? Satt nyss och drömde mig bort lite när jag kollade på det här fina stället.http://www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.aspx?objectid=3I8RBAN9KAANGNQ1 Jag behöver en kock, serveringspersonal och städerska. Själv ska jag bara sköta bokningar och vara trevlig mot mina besökare. Funderar på att fixa en inomhuspool/spaanläggning i källaren istället för galleriet. Vad tror ni, kommer det funka? Fan vad coolt om man kunde göra det...behöver bara en sisådär 7 miljoner. Så vinner jag på lotto på lördag så flyttar jag dit!

4 kommentarer:

Vildängel sa...

Va fan sandra.. Har inte du 7mille i fickan de trodde ja.. O duu när du ändå gör lista.. Titta på byxor åt kidsen ska de stå.. *pöss*

Sandra sa...

Självklart ska jag kolla på byxor åt dina troll! vilken size? Och nej du sju mille är de ont om, men visst vore de tufft?

Lisandra sa...

nä fy dit kan du ju inte flytta, de ser du väl att de e ett spökhus.. brrr får rysningar haha

Sandra sa...

Men spöken kan väl vara ett dragplåster...kanske får mer gäster på det sättet...eller kanske inte!

Blogg listad på Bloggtoppen.se