Lunchdate med päron

Hade en massa att skriva idag men efter en dag med smärta lite här och där och en konstant trötthet hängandes på axlarna försvann alla rader jag hade tänkt skriva. Efter ett rätt givande personalmöte på förmiddan åkte jag hem till min mor och far och blev bjuden på lunch. Så trevligt så. De skjutsade hem mig när mamma skulle åka och jobba klockan tre, sen blev det lite plock här hemma och sen har jag inte gjort mycket alls.

Inte lätt att känna sig otillräcklig ibland. Vill få så mycket gjort men ändå så händer ingenting. Är det brist på inspiration eller är det brist på motivation? Är det bara jag som bryr mig eller är det så bara för att man tar vissa saker för givet? Ska man behöva säga till om allt hela tiden och känna sig tjatig? Nej usch nu snurrar tankarna för mycket. Godnatt!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se