Stal listan...

Från Ida..
Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Svar: Adde på jobbet, nej vi har inte pussats

Vad har du för relation med nummer 20?
Svar: Ja det är mitt hemnummer =) Taskigt minne

När ska du träffa nummer 30?
Svar: Ännu en jobbarkompis, blir väl nästa vecka, Tisdag tror jag!

Är nummer 18 söt?
Svar: Nej, hon är mest alldaglig, en gammal kompis som jag inte sett på år och dag.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Svar: Dagis...jo inskolningen gick ju kanon! Alla fröknar är skittrevliga!

Gillar du nummer 14?
Svar: Ja han är en cool kille med långt svart hår och båda fötterna på jorden.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Svar: Bemanningsenheten, inte alla på samma gång men några pratade jag med igår när vi var på kontoret och hade möte. Måste ringa dit idag och friskskriva mig.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Svar: Springer väl på henne på stan någon gång men jag tänker inte umgås med henne nått mer då hon svek mig för ca 2 ½ år sen!

Är du nära vän med nummer 23?
Svar: Ja det är min faster. Vi brevväxlade med varandra när jag var yngre och hon inte bodde i stan. Nu är jag gudmor åt hennes son och vi träffas iallafall en gång i månaden.

Har du gått på bio med nummer 4?
Svar: Nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Svar: Vi har festat ihop några gånger men inget mer

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Svar: Min bovärd...ja honom har jag bett om hjälp några gånger, men han är rätt dålig på att åtgärda det man ber om!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Svar: Ja det har jag gjort många gånger, en gammal kompis från KU (kyrkans unga)

Vad har du och nummer 24 för relation?
Svar: Fiffi, vi var gravida samtidigt och umgås ibland.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Svar: Haha brorsans tjej, vi skulle väl kunna göra massa roligt tillsammans. En tjejfest snart kanske!

Vad är det bästa med nummer 8?
Svar: Buss Biljett, ja precis som det låter. Buss biljett via sms, kan ju vara bra om man inga pengar har eller busskortet är borta =)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Svar: neee vet inte vem det är...någon Elisabeth!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se