Ooh my....

Jisses, nu har det gått alldeles för lång tid sen jag satt här. Fem dagar idag. Vad f*n har jag gjort som har tagit all min tid så jag inte har kunnat ägna all min lediga tid åt min käre älskare Acer!!
Har ju jobbat hela helgen och när jag kommit hem på kvällen har jag käkat och sedan stupat i säng. Jag har varit enormt trött och kännt mig lite hängig. Lite höstsnuva på gång kanske eller en liten släng av höstdepp. Det är ju inte helt omöjligt faktiskt.

Läste tidningen på nätet nyss och skrattade gott när jag läste denna artikel http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3414711.ab Om man nu är på båten, ser kamerateamet som är både högt och lågt så bör man kanske ta det lilla lugna om man nu är ute på en otrohetsresa! Vi var på båten när de filmade (april någongång tror jag) och nyfikna som vi var så frågade vi ju varför de filmade och de sa som det var och vi har med spänning väntat på att det ska visas och nu äntligen har det börjat. Ska bli kul och se om man är med på ett hörn eller två. =) Blev skitsugen på att dra igen på en kryssning när jag såg programmet bara. Dags för det snart igen kanske. Vem vill hänga på?

Idag har vi inte gjort många knop jag och Moa, det har varit så tråkigt väder. Men till affären var vi tvugna att gå iallafall så vi kunde fylla på kylskåpet som gapar rätt så tomt. Ska ge mig på och göra lasagne idag tills Tommy kommer hem vid sex. Han ska jobba över, enda dagen den här veckan han kan det eftersom jag jobbar de andra dagarna. Ja inte fredag förstås för då är jag ledig men på fredagar jobbar väl ingen över eller? Ska bli så skönt att vara ledig i helgen, känns som om jag jobbat jämt sista tiden. Och nästa vecka går jag på natt igen, ska bli skönt.

Måste boka tid för klippning, färgning och slingning innan den 15 oktober. Kanske ska ringa och kolla lite tid och pris innan det blir för sent för det.

3 kommentarer:

Lisandra sa...

du fattar att de är till mej du måste komma o fixa håret va;) hehe

Sandra sa...

Jamen jag kan inte åka in till Linköping, känns lite långt juh! Fasiken att du inte fick jobb här! Då hade du lätt fått ta hand om mitt hår!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag åkte med den båten i mitten av maj med jobbet. Vi såg oxå massa kameragubbar men trodde då att det var någon typ av reklamfilmsinspelning..HAHA!! (Frågade aldrig) Men nu har 5-kronan trillat på plats o ja, det är bara å vänta å se om man dyker upp i rutan :D

Blogg listad på Bloggtoppen.se