Aaaaahh

Nu sitter jag här i soffan med kaffet och en gosig filt över mig med datorn i knät. Tommy och Moa åkte hemifrån för en liten stund sen. Moa ska sova hos sin farmor inatt och Tommy ska ut på fest och rocka loss till ett bra band som kommer till stan och ska spela på en privatfest på en av stans populära pubar. Och jag då...jo jag ska jobba förstås.

En påminnelse till mig och alla andra...glöm inte att ställa tillbaka klockan när ni lägger er ikväll/natt! Vi får sova en timme längre. Min stackars jobbarkompis får ha en timmes längre vaken natt. Ska hålla henne sällskap en timme längre innan jag lägger mig kanske så det inte blir alltför tråkigt för henne. Om jag orkar vill säga. Är ju rätt trött mest hela tiden nu tycker jag.


Satt nyss och slöläste Aftonbladet och hittade den här bilden och höll på att dö! Visst vet jag att det finns stora spindlar i andra delar av världen (och importerade i Sverige) och att de är giftiga och äckliga men det här hade jag inte tänkt mig kunna hända. Iiisch nu kommer jag få stans mardrömmar ju. Min skräck för spindlar har jag ju försökt att träna bort men nu tog jag nog några kliv tillbaka igen.
Är sjukt sugen på nått men vet inte vad! Inget av det vi har hemma lockar...får nog ta en liten promenad till affären. Måste ju förbi hemma hos min morbror och moster för att mata lilla Fia nu när de är i Tyskland och slår runt. Hon måste vara jättehungrig stackarn....Såååå, på med lite kläder, ett par sköna skor och sen knalla lite granna då. Kanske känner mig en aning piggare om jag får röra lite på mig.

4 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hmm..en sova en timma längre? Här vände vi på det hela o klev upp en timma tidigare..eller hur man nu ska se det ;)

Ha en underbar dag!

Kram

Sandra sa...

Hehe ja det beror ju på hur man ser det!!

Unknown sa...

hej! den långa randiga, va det den du menade? den är från hm, har för mig att den kosta typ 200 spänn eller så, inte alls dyr. ha de bra! =) kram gussie

Unknown sa...

jamen det är ingen fara vettu, klart du ska ha en myströja =) den är väldigt gosig hehe. hoppas du hittar den! kram gussie

Blogg listad på Bloggtoppen.se