Världens längsta...

...natt! Fy farao vad lång natten var. Kom till jobbet vid fem igårkväll och var sådär lagom road. Ville inte alls jobba, bara vara hemma och kramas. Det var som om någon hängde i visarna på klockan. Efter att allt var fixat och klart fick vi äntligen sätta oss i soffan och ta kväll. Kaffe och mys var det framför tv´n. Kollade på 40 year old virgin och fick oss några goda skratt. Sen var det sängdags för Linda och jag gosade ner mig i soffan för att kika på Law and order på trean och efter halva programmet, mitt i upplösningen lägger kanalen av! Bläddrar frustrerat runt bland kanalerna och konstaterar att varenda kanal är borta. Ööööhh de kanske kommer tillbaka snart tänker jag och sätter mig vid datorn. Och upptäcker att internet inte heller fungerar. Då kommer jag på ett mail jag fick för någon vecka sen från ComHem, de skulle ju uppgradera något eller vad det var så hela alltet skulle ligga nere hela natten! Wiiiieee, en hel vaken natt utan tv och internet. Måttligt road var jag då. Fram med filmbunten och se om jag hade missat att kika på nån av filmerna vi har på jobbet. En del hade jag missat så de var ju bara att slå på en film eller tre. Boken fick jag ta fram i mellan med för att göra någonting annat. Sååå natten var extremt lång men det gick, vid sex funkade tv´n igen! Lagom till nyheterna =)

Nu har jag ringt mäklaren och meddelat att vi inte tänker att buda över vårat eget bud så nu är det upp till säljaren igen om hon vill vänta eller ha ny visning av huset och på så sätt få igång en ny budgivning. Självklart är vi fortfarande intresserade och får hoppas på att inte alltför många intressenter lägger sig i. Hade faktiskt en stor klump i magen när jag la på...kändes som om allt gled mig ur händerna på nått konstigt vänster. Tänk om vi går miste om det här huset nu bara för att vi var envisa. Hade 50 000 till gjort någon skillnad? Ja det visar sig väl snart hoppas jag.

Täcke, kudde, dator, soffa, kaffe och smoothie...ja det är vad jag gör just nu, slappar alltså! Har huvudvärk så in i den och har knaprat lite tabletter i hopp om att det ska gå över och inte bli till migrän. Men skulle inte förvåna mig om det utvecklas till det senare...har ju stressat och jobbat massor, inte skött maten ordentligt heller sista tiden så det är inte helt omöjligt att jag blir straffad för det nu.

Snart är det tisdag!!! =)

Idag händer det inte mycket annars, ska försöka sova en stund och sen hämta Moa på dagis. Får inte glömma att säga till om lite tider som jag måste ändra och lägga till. Tur att kommunen har lite framförhållning ibland iallafall så man hinner planera fritiden därefter. Det är dags för medarbetarsamtal igen, jag ska få veta hur bra jag sköter mitt jobb och tala om hur jag trivs med det!

Neeee nu måste jag blunda en stund! Pöss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beverly Hills är ju nostalgi på hög nivå! Grymt bra:). Och Brandon är ju såååå söt!;)¨

Imorgon är det tisdag! Wieeee! Puss & Kram

Sandra sa...

JA snart är det kväll, då träffas vi igen!

Blogg listad på Bloggtoppen.se