Blev en eftermiddag ute istället!

Moa skrek rakt ut efter lunchen av rastlöshet så vi tog på oss och gick ut och lekte istället. Får ta städningen i helgen =) Jo jag vet att jag är lat och gärna kommer på taskiga ursäkter men sån är jag. Vi gick ju ut och gjorde nått iallafall eller hur? Vid tre kom mammsen och hämtade oss så vi kunde åka till Maxi och handla lite. 700 kronor fattigare blev jag. Men en massa nyttigt rikare.

Fisk, potatis och spenat till kvällis med en massa god sallad till. Mumma var det. Moa somnade tidigt idag så det blev en kväll framför datorn för en gångs skull. Larsa var här på kaffe en stund och jag visade lite hus som vi var intresserade av. Det var skoj.

Sitter och gluttar på Du är vad du äter och jag kan inte låta bli att bli lite småirriterad. Enda anledningen till att Katrin Schulman är med är för att hon ska få synas i tv! Mediekåt som hon är. Hur kan annars någon som är smal och väger 57 kilo platsa i detta program? Visst hon lever kanske inte så sunt men ändå!! Herregud vad larvigt säger jag bara!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

*asg* Jag håller med.. Jag stat själv o knorra i soffan framför programet o protesterade högljutt.. Va faan har Hon där att gra?? Lös gymkort o käka spenat o fimpa var Min kommentar .. Mediakåt är bara förnamnet ju .. Jaja.. Vad gör Dom inte ..B-kändisar.. Fast Hon är nog mer en stor F kändis *flinar elakt* Ha det gott o njut av helgen nu .. *kramas*

Sandra sa...

hehe...ska jobba hela helgen men ska försöka njuta ändå! Ha det bäst *kramas tillbaka*

Anonym sa...

Äh, jag nästan avgudar ju Katrin. Hon är ju helhärlig!

Blogg listad på Bloggtoppen.se