Morrn morrn

Ute faller regnet, det är trist och grått! Sitter här med kaffet medan Moa kikar på tv en stund. Snart ska vi iväg till Maxi för att handla lite och sen hem igen för att städa. Har ingen större lust men ibland så måste man göra saker som man inte vill göra, hur skulle det annars se ut här hemma. Lite tråkigt bara att man oftast måste göra det ensam. Är så mycket roligare och så går det fortare när man hjälps åt. Har försökt att ge Moa lite sysslor när man städar men oftast så blir det ännu stökigare när hon hjälpt till =) Hon försöker ju iallafall lilla trollet.

Att veta hur man ska klippa sig är svårt...kollade lite till förut men hittade nog mest bara sådana frisyrer som är svåra att hålla ordning på och svåra att sätta upp kanske...ja vi får se vad frissan säger på måndag. Här är lite förslag iallafall...jag är mest intresserad av den första frissen.
Ja vad krångligt och vilket I-landsproblem egentligen! Här sitter man och klagar på att man måste städa och att man inte vet hur man ska klippa sig och så sitter det en massa stackare någonstans och har inte ens mat för dagen. Ja man är bra dum och egoistisk ibland men sån är världen idag.
Var inne på en annan sida på nätet igår och kollade priser och annat för att ta körkort. Har insett rätt länge nu att det kan vara bra med körkort men har liksom aldrig kommit till skott. Är väl lite seg och larvig och lite skraj med måste jag nog erkänna. Är rädd att jag ska göra fel, att krocka. Men börjar jag så ska det nog gå bra att ta det där himla kortet. Läshuvud har jag ju alltid haft så det ska nog inte bli några problem med själva teoridelen men det är den andra delen jag är rädd för, kommer kanske gå på hur många körlektioner som helst, och så blir de snordyrt till slut.
Nej, ta tag i dagen, annars blir det som vanligt, inget gjort!

3 kommentarer:

** Familjen Flinck/Johansson ** sa...

Jag tycker den första bilden var bra.. Alltid lika svårt å hitta en frys när man ska klippa sig..

Sandra sa...

Jaa massor

Vildängel sa...

Åhh vad ja älskar dig gumman.. Ville bara säga de... *puss*

Blogg listad på Bloggtoppen.se