....

Mycket tankar som far, jag är ledsen, arg och besviken på samma gång. Älskar min familj och tvivlar inte på det sättet men önskar att mina tankar och känslor kunde få sällskap ibland.

För er som undrar så fick vi huset, mäklaren ringde igår och talade om att säljaren gått med på vårat bud och vi är välkomna på möte på tisdag klockan halv fem. Kruxet nu är att Tommy inte vill ha huset längre, tvivlar på både det ena och det andra. Självklart förstår jag honom med men jag ville verkligen och såg allt positivt och nu verkar det inte bli nått. Det är ett stort steg vi ska ta i vårat gemensamma liv, ett beslut värt att vrida och vända på...men ändå blir jag så ledsen, kan inte rå för det, tårarna brinner innanför ögonen och vill bara komma ut. Fanfanfanfan....
Visning på ett annat hus idag klockan fyra....får se vad vi tycker och tänker om det!

Dricka kaffe och ta tag i hemmet....om jag orkar.

8 kommentarer:

Vildängel sa...

*kramar*

Anonym sa...

D får bli att duka upp ost o kex m vin till o bearbeta honom ordentligt ikväll!!
Kram

Sandra sa...

Det hjälper nog tyvär inte Camilla. Om det ändå vore så enkelt så vore jag jätteglad.

Kram

Anonym sa...

Synd.. Jag lider m dej. Hoppas att d andra huset faller er bägge i smaken. Massor av kramar

Sandra sa...

Tack så mycket

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Nej..vad tråkigt! Förstår din besvikelse. Hoppas det går bra att ni känner lika för nästa hus!

Ha en jättemysig spökhelg =)

Kram

Lisandra sa...

så tråkigt att höra gumman!
Hoppas att allt ordnar sej ändå, snart hittar ni erat drömhus:)
Puss på dej

Unknown sa...

Bitterfitta som Jag är har Jag bara ett par ord att tillägga,.. Slå te han så det visslar i huvet o köp huset själv ;O) Skoj åsido.. Förbannat trist för Dej.. Men varför ska Han tvivla nu? Ett hus är ju ändå som Du säger ett stort kliv för er båda.. Trist om Ni nu tar ett annat hus o Du har kvar det här i minnet o undrar o tänker.. tänk om, om inte .. Jaa, Du vet ju sagan. Hoppas iaf att det löser sig o att Din bock där hemma slutar tvivla o ser det för vad det är.. *kramar om*

Blogg listad på Bloggtoppen.se