Godförmiddag

Sitter här med kaffet, medan Moa springer omkring och leker "nakenfis". Tommy är på Maxi och handlar lite grejer så vi kan göra tacopaj ikväll eller om det var gratäng. Min "svägos" recept och min kära sambo ska laga det ikväll.

Var ju och tittade på ett annat hus igår. Litet och gulligt och inte så långt till dagis som det blir med det andra huset och tar vi det som vi redan har vunnit budgivningen på så måste vi se till att byta dagis. Och det måste bli gjort tills vi flyttar in, och det är ju inte säkert att det går. I huset igår var det stora grejer som måste åtgärdas och att det finns lite tecken på fukt i garaget var inte kul det heller...tusenlapparna flyger iväg redan när man kikar på huset.

Det blir nog till det bättre till slut. Helgen är fylld med tid att diskutera och så vidare. Han kanske inte är helt omöjlig trots allt. Det är mindre grejer han är rädd för nu. Men pratar man med chef, bank och dagisansvariga så kanske det blir bra till slut och vi kan få vårat hus! Men jag ska dock inte hoppas för mycket heller den här gången det kan ju lika gärna skita sig.
Skönt iallafall att se att ni är så många som läser och håller mig uppe när jag tvivlar och blir ledsen. Ni är guld värda... Love U

Har hittat en sjukt bra sida som alla borde registrera sig på http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=102585

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se