Godförmiddag

En helt fantastiskt, underbart strulig och jobbig natt har jag haft inatt. Började med att jag inte kunde somna efter att jag stängt av tv´n. Moa och Tommy snarkade som grisar bredvid mig. Efter mycket om och men så skulle jag bära över Moa till sitt rum, men så vaknade hon och skrek i högan sky "jaaag skaaa sova i pappas sääääng" så de blev till att bära över henne dit igen och jag gick och la mig i Moas säng i ren protest. Orkar inte krångla när jag är den enda som gör det liksom. Har tappat all lust och ork och kommer hädan efter inte göra nått extra, får ju inget för det liksom!

Sov som en skrutt i Moas säng (dåligt alltså) och klockan halv fem vaknade jag av att tidningen kom och sen kunde jag inte somna om. Gick in till vår säng och la mig en stund till Tommy gick upp, sen låg jag och stirrade på klockan tills Moa vaknade strax efter sju. Sen var det bara att sortera lite tvätt, byta om på Moa, ta på sig lite kläder och sen ge sig ner till tvättstugan och börja tvätta. Frukosten och andra vändan i tvättstugan är avklarad, nu är det bara resten kvar. Se till så tvätten är torr, boka ny tid, göra oss redo för att åka till Maxi för att handla lite nödvändigheter och nya pumpar till akvariet. Går inte med den gamla längre. Jag hade nog sönder den på nått sätt igår tror jag. Så en tusenlapp försvinner på bara pumpjävlarna idag. Har lite ångest efter mitt besök hos frissan igår med, håret är inte alls som jag tänkt mig och det är väl inte meningen att man ska behöva gå till frissan varje dag för att det ska se snyggt ut. Hon sa att det skulle vara lättskött och bara sätta upp om man ville det men jag vet inte om hon hade rätt! Jaja då vet jag ju nu att jag ska inte klippa frisyr nått mer, iallafall inte såhär. Skit samma det växer snart ut igen.

Klockan fem ska vi på husvisning igen då...ska bli intressant. Jag har inga större förhoppningar men man kan ju alltid hoppas på att det är nått för oss och att det går vår väg. Annars så ska vi ju kika på ett till på fredag som inte kommit ut på marknaden än.


Ja här har ni den förresten...före och efter...ser ut som om jag sålt smöret och tappat pengarna hahahaha

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå det var ju asfint ju! Du passar jättebra i den nya frisyren. Coolt! Kramar

Vildängel sa...

Ja tycker också de var fint ju.. Puss

Sandra sa...

Då är det nog bara så att det tar ett tag att vänja sig då kanske...eller så säger ni så bara för att vara snälla!? ;)

Anonym sa...

Det är ju jättefint! Men jag hajjar vad du menar, jag hade ungefär likadan frilla förut och jag höll på att gå upp i atomer i ren frustration för att skiten inte låg som jag ville.

Vildängel sa...

Jag bara vara snäll.. Haha ne du gumman bättre än så känner du mig.. Nu vill ja veta hur de gick på husvisningen..

Blogg listad på Bloggtoppen.se