Godmorgon

Söta lilla Moa tyckte först att mamma skulle gå upp vid sju men det tyckte inte mamma, så vi låg kvar i sängen, kramades och mös en stund innan vi somnade om igen och vaknade strax innan nio! Så skönt så...nu har vi precis avslutat frukosten och jag bälgar i mig mitt kaffe. Ska ner på stan med Moa sen, kika på present till svärfar som fyller idag (vafan man nu ska köpa) och så blir det nog lunch på stan för oss två. Mamma kommer förbi vid tre, hon vill väl träffa oss innan hon åker till Tyskland imorgon med pappa, min moster, morbror och kusin.
Bäst för dem att de tar med nått gott hem i drickaväg åt mig.

Jag höll på att kräkas nu på morgonen när jag läste tidningen! En av de pizzerior som har varit en av favoriterna för oss är nu stängd pga hälsorisk. Det är alldeles för snuskigt där inne för att de ska få ha öppet. Iiiieeeuuuu vad äckligt....ett under att man inte blivit sjuk när man ätit där då. Enligt MotalaTidning så fanns det råttbajs där inne! http://www.motalatidning.se/nyheter/artikel.asp?id=67640

Måste tacka Maria o co för en trevlig kväll också. Det var ju inget farligt att umgås med er...Lite galna var ni ju men det är jag med så det passar ju bra. =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh åh åh!! Va äckligt att läsa om Valencia! Precis som du sa så kräktes jag nästan när jag läste artikeln. Så vidrigt!!

Tack själv för igår. Du passade ju in som handen i handsken.:)

Ha en bra dag på stan så kanske vi ses ikväll.Kram

Sandra sa...

Jag menar det..undrar vilka de andra pizzeriorna var som hade fått kritik? Isch!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Svar: Normalt sett så ska det inte vara ngr problem att bli gravid trots att man bara har en äggstock o äggledare (som jag har) men jag har utöver det opererats 12 gånger :S för cystor på den "kvarvarande sidan" vilket i sin tur resulterat i massor av ärrbildning som förvårat möjligheten att bli gravid på "egen hand". Vi fick istort sett orden att det var omöjligt. Därför testade vi med provrörs..men misslyckades även där 4 gånger..Sen när vi "gav upp" så lyckades vi ju på egen hand iaf..så ja, man kan somsagt bli gravid även om man i stort sett inget fungerar "där inne" :D

Unknown sa...

Men hallå!! * säger det jävligt högt med uppspärrade ögon* Vad är det för snusklänk Du har ? Fy för sören säger Jag bara .., O Jaa.. Oftast käkar man la där? Då dom faktiskt har fått utmärkelsen Motalas godaste pizza en gång i tiden.- Hm. Undrar vad det var för hemlig ingrediens där i *asg* Men jösses vad förvånad Jag blir .. *s* Ja se där.. Mkt ska man få höra .. ;O)

Anonym sa...

Du har inte sett oss riktigt galna än, men det kommer ;-)

Blogg listad på Bloggtoppen.se