Hellu!


Äntligen lite tid till övers. Moa ligger här i soffan helt klubbad. Hon har haft feber sen igår kväll men vill ju så gärna vara pigg och hålla igång ändå. Men nu har hon äntligen somnat till och får vila en stund så hon orkar med resten av dagen.


På förmiddan var vi på Maxi, jag var tvungen, det var tvärtomt i kylen och i brödväg. Frukosten fick vi improvisera i morse med torrt rostat bröd med lite sylt på för smöret var slut, men det gick ner det med. Så nu är det saker i kylen och frysen igen. Inte lätt att få hem massa saker när man har en vagn och Moa med sig men skam den som ger sig. Det gick ju bra, bara jag fick packa om lite saker några gånger. Handlade en massa som sagt och kunde inte låta bli att ge mig själv en lite för tidig födelsedagspresent! Tröjan bara hängde där och såg så mysig ut! Nu behöver jag inte handla en likadan som du har Gussie. =)

Nu börjar Bevvan igen, ska kika lite på det och invänta älskling som kommer hem strax efter fyra. Sen gosa med honom och Moa, käka lite kvällis och sen dra iväg och träffa tjejerna igen. Hos Jossan den här gången. Käka en massa onyttigt och prata en massa strunt.

Läste lite i aftonbladet och sprang över den här artikeln http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3627780.ab . Hur många känner igen sig? Jag räcker upp en hand direkt och konstaterar att man måste ta tag i saken nu och på en gång. Man vill inte gagna den tråkiga statistiken om skilsmässor och sånt där dumt eller hur?

2 kommentarer:

Lisandra sa...

åh vilken mysig tröja, ja vill mä ha:)

Sandra sa...

Den var kanonskön! =)

Blogg listad på Bloggtoppen.se