Hjälp, vi har blivit invaderade...


Hela vardagsrummet ser ut som om någon släppt en bomb med kläder där! Och varför ser det ut så då? Jo Tommy fick den brighta idén om att vi skulle rensa och sortera våra kläder som ligger lite överallt i brist på utrymme i garderober och lådor. Så han hiva in allt i vardagsrummet för sortering igår kväll. Och som ni ser så ligger det fortfarande kvar. Jag hade ju inte tid att ta hand om mina kläder eller Moas eftersom jag skulle iväg och träffa mina nyfunna vänner. Så nu när jag druckit färdigt mitt kaffe (som dricks jävligt sakta idag) så måste jag ta tag i denna monstruösa hög med kläder. Man kan tro att samma monster som varit hos en annan har varit här och stökat till =)
Moa mår lite bättre idag och febern har gått ner till normal temp igen. Hoppas det håller i sig så att hon iallafall kan åka till dagis och ta kort imorgon.
Och så har jag plågat mig själv lite genom att titta på bilderna på huset ännu en gång! Jag vill ju så gärna ha det...kan inte mäklaren ringa och tala om hur det blir nu! Annars så hittade jag ett annat hus men det ligger så fruktansvärt fel! Inga bussförbindelser överhuvudtaget och en lite längre bit bort kommer ju bron att gå sen. Men det är nära till våra kompisar Helle och Niklas. Och utgångspriset var inte så farligt dyrt...någonting på 800.000.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att mäklaren ringer med ett positivt besked snart. Kram Camilla

Anonym sa...

*fniss* Vilken liten klädhög.

Sandra sa...

Ja du Jossan, den är hälften så liten/stor nu. Har plockat ordning på mitt och Moas, nu får Tommy ta resten!

Vildängel sa...

45min kvar sen e du ett år äldre gumman..

Anonym sa...

Hahaha. Skaplig hög:). Om brorsan ska ta hand om resten lär det ju ligga kvar tills ni flyttar till hus;) Kram

Sandra sa...

Ida; ett år äldre? Trodde det vände vid 25!

Maria; Haha, han drog faktiskt sitt strå till stacken och tog hand om det när han kom hem.

Blogg listad på Bloggtoppen.se