Vad göra?

Ja vad gör man när man är rastlös och vill att tiden ska gå...annars brukar jag bara sitta still och inte göra någonting, men idag var jag alldeles för rastlös för det och ut ville vi ju inte gå så jag bestämde mig för att bli en sån där mamma som vänder upp och ner på köket och bakar. Moa bara älskade den idén och fick givetvis hjälpa till. Så mycket mjöl och kladd har nog inte mitt kök sett så länge vi bott här. Ja cirka tre år är det väl nu. Och resultatet ser ni här ovan! Moa slocknade nyss framför tv´n så vi har inte smakat dem än, får väl vänta till stortroll kommer hem och ta en bulle/kaffe/mjölk till efterrätt. Förhoppningsvis blir de några över så jag kan ta med till jobbet och skryta lite...kanske ska flirta in mig lite hos tjejerna på onsdag med nu när de varit så snälla och släpper in mig på deras heliga kväll. Tårtan får bli en annan gång....

5 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Får du ytterligare ngr över så får du gärna skicka ett par till mig med :D

Jättekul att du är med o tävlar igen! LYCKA TILL!

Anonym sa...

Och får du ännu ett par över så kommer jag gärna o fikar :-p

Sandra sa...

Ojojoj...får nog göra en ny omgång när jag får tid över om alla ska ha, men jag gillar fika så visst de e bara att sätta fart =)

Anonym sa...

*mohahahaa* Det kommer krävas mer än bullar imorgon ;-)

Sandra sa...

Haha Jossan. Menar du att mina bullar inte duger...de är gudomliga!

Blogg listad på Bloggtoppen.se