Hjälp...

Vart i hela friden har jag lagt mitt hyreskontrakt på lägenheten?? Måste ju säga upp den nu om vi ska flytta sen. Har ju liksom tre månaders uppsägningstid! Och i min fantasi så trodde jag det gick att säga upp den genom telefonen men det gick ju inte och det säger väl sig självt kanske.
Och varför svarar inte min bankkvinna för. Måste hon vara upptagen när jag ringer? Vi måste få till ett möte så handpenningen blir betald ju....Aaaah vad saker man ska göra. Men det är kul oxå! Fan vad kul det ska bli att inreda och göra om och allt som man ska göra.....

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Du kan ringa till platen o få en ny kopia på kontraktet så stressa nu inte upp dig.. Puss

Anonym sa...

*fnissar*
Din stresshöna!

Sandra sa...

Haha jag hittade på precis samma ställe jag hade mina aningar om så det är lugnt! Kan inte låta bli att stressa...vill ha den 1 februari nu!

Blogg listad på Bloggtoppen.se