Jobba

Ja idag blir de inget kul att jobba, har stans skallebank och är så inihelvete trött. Men känner att jag är arbetsduglig så det är bara dumt att stanna hemma. I måndags däremot var det tur att jag var hemma...kunde ju inte gå upprätt, men efter några dagar med mindre stress, mer kokt mat och nästan inget kaffe (slarvat lite) så funkar magen nästan normalt igen. Det var dagens hälsoprognos det.

Nu ska jag välja lite kläder, fixa till Moa och åka med henne till dagis om en stund. Ja och sen är det ju jobb då.....

Ikväll när jag kommer hem ska jag gosa extra mycket med älskling! Vi har idag varit tillsammans i fyra år. Oj vad fort tiden går...men konstigt är det med, känns som om vi varit tillsammans betydligt längre än fyra år! Love U Tommy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på er 4-årsdag gumman. Mys ordentligt nu=)Kramar

Sandra sa...

Tack så mycket! =)

Blogg listad på Bloggtoppen.se