meeeeeeeeeen

Fasiken rent ut sagt...kom på att jag måste byta mailadress och annat nu innan jag flyttar. Hur ska folk annars kunna maila mig!? Vet inte hur många sidor och företag som har den adressen till mig. Shit va jobbigt det blev nu! Finns det ingen sorts adressändring för det med liksom? Ööööhhh känner mig som en urholkad kokosnöt!

Ses om några timmers bruttor! Har jag inte en hygglig kollega så säg! Tack snälla LO för att du ställer upp på mina påhitt. Behöver mina måbrakvällar mer än någonsin nu.

7 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Det värsta med flytt förutom städning då är alla adressändringar som måste göras.. :S Men men..tids nog så faller allt på plats både möbler o adresser =)

Kram

Ps! Ny tävling hos mig igen =) Ds

Sandra sa...

Ja vilket bök det ska vara men snart så är allt färdigt! =)

Anonym sa...

Hon verkar ju heeelt underbar LO på ditt jobb! En riktig ängel. Tjejkvällen hade blivit naken utan dej. Du är ju en i maffian nu;). Ses snart!Puss

Anonym sa...

Hej Sandra. Tack för titten. Du är välkommen tillbaka. Kommer läsa din blogg också. Jättekul när man får lite kontakter här på bloggen. Är ju nybörjare och känner inte så många i bloggvärlden. En fråga bara. Hur har du fixat din bloggdesign? Jag försökte göra om min design men sabbade alltihopa, så nu är det den som jag valde från början igen. Några tips? Ha det gott
Mvh/Mariah

Anonym sa...

Varför måste du byta? Vart bor ditt hus som ni ska flytta til?? Kram Therese

Sandra sa...

Therese; Mitt hus bor nere i Borenshult och är inte anslutet till comhem där jag har min mailadress och då måste man byta kanske! =)

Anonym sa...

Aha, va trevlit, då blir vi ju typ grannar då, hehe...
Men hör mä dom, kke går att behålla.. eller kke inte ..
Alltid ska de va nåt strul.. GRATTIS till huset oxå då förresten.. =)
Therese

Blogg listad på Bloggtoppen.se