Soffa, tv, dator, tända ljus, filt....Ja, det är precis vad jag gör just nu. Sitter i soffan, har tv´n på och har datorn i knät, har en massa ljus tända och en filt ligger skönt över axlarna på mig. Och alldeles straxt ska jag värma mig lite glögg och kika på Anna Skipper och den här veckans offer.
Det är rätt roligt egentligen det där med "gåneriviktprogram", efter varje program så blir jag trött på mig själv och känner att jag måste göra något för att jag själv ska må bra, men sen går det ett par dagar och jag har glömt bort programmet och alla bra att göra råd som hon kommer med den där Anna. Som ikväll till exempel så svullade vi hämtmat...mysigt i och för sig men fan vad jag ångrar mig efteråt. Jag är ju så jäkla dum som inte tar sallad istället, det är ju gott och lite nyttigare än den där flötiga och egentligen äckliga maten (jooo det är gott egentligen ju men inte efteråt när man tryggt i sig en hel pizza och mår illa).

Föreläsningen idag var givande, man höjde på ögonbrynet både en och två gånger. Man fick veta saker som var bra att veta. Men det var lite väl mycket teori på förmiddagen för en annan som var trött redan när man åkte till dagis i morse. Ögonen höll på att åka igen några gånger lite då och då, trots att det var intressant och givande. Läskigt när man inte kan styra över ögonen själv.

2 kommentarer:

Annelie sa...

du är utamanad :)

Sandra sa...

Jag antar den utmaningen!

Blogg listad på Bloggtoppen.se