Tyckasyndomsigsjälvdag

Börjar med lite bilder från i lördags. Och hoppas att ingen tar illa vid att jag lagt ut just de här bilderna. Angående förfestbilderna så har jag fått klartecken från Jossan, och godkänner hon det så har ni andra inget att säga till om =) Nästa gång blir det bara kort på dig Lina, jag lovar!

Hoppas bara att de på Fabriken inte blir sura för att jag snott deras bilder, men det är faktiskt brorsan som tagit dem och så var inte deras hemsida högerklicksskyddad heller så då kan de ju inte vara så farligt! Om inte annat så får jag väl plocka bort alla snyggingar ett tag och be brorsan om korten istället! Så det så...


För övrigt så har jag en tycka synd om mig själv dag idag! Snoret rinner igen och jag hostar och harklar mig mest hela tiden. Igår fick jag ju komma till vårdcentralen men de hittade ingen halsfluss däremot så hade jag nått virus och blev ordinerad vila och mycket vätska. Så de blir inget jobb för mig nu i helgen utan jag får stanna hemma och kurera mig istället. Ska försöka ta det lugnt och inte hitta på allt för mycket saker att göra. Listan med saker som borde göras är milslång egentligen men är man sjuk så är man!

Snart börjar Hem till gården och sen är det dags för lite käk kanske. Undrar vad man orkar laga idag då? Det blir nog inget för avancerat....Tjipp!















4 kommentarer:

Anonym sa...

Det se ut som ni hade en trevlig kväll!Jag hoppas att du mår lite bättre idag.kram linda

Sandra sa...

Tack så mycket Linda! Mår inte så mycket bättre idag faktiskt men jag hoppas det är bättre till nästa vecka så jag kan jobba lite då! Pöss

Anonym sa...

Jag är också sjukskriven i helgen. Så det blir att ta det lugnt. Du skrev att du tittar på hem till gården. Är du ett lika stort fan som jag? Missar inte ett avsnitt. Spelar in det om jag måste. Alla i min omgivning tycker inte jag är riktigt klok. Men det är sååå bra.
Krya på dig/mariah

Sandra sa...

Haha Mariah...då är det du och jag mot de andra då. Jag har inget att spela in med men hade jag det så skulle jag göra det om jag vet att jag missar nått avsnitt! Galen, ja men någon måste ju vara det också!
Hoppas du inte är alltför sjuk, krya på dig du med!
Kram Sandra

Blogg listad på Bloggtoppen.se