2009


Ja god fortsättning då gott folk. Nu har vi påbörjat ett nytt år och vi får hoppas att det kommer med bra dagar för oss alla. Föregående år var väl inte det roligaste året i mitt liv men jag tror även att det var bra att man fick uppleva det tråkiga som hände för jag tror att på något sätt så kom jag ur det starkare och fick lära mig att hålla fast vid det som är viktigt och att kunna släppa det negativa som samlas runt en och bara suger energin ur själ och sinne.

Nyårslöfte? frågar vissa, men det enda jag lovat är att jag ska vara en god medmänniska och att jag ska se mer till mig och mitt egna och inte vara så förbannat naiv som jag oftast har en tendens till att vara.

Blir inte mer skrivet idag...klockan tickar framåt och jag är trött. Börjar jobba sju imorgon så några timmars sömn vore inte helt fel....natti natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det låter bra det du skrev, ut med energi tjuvarna bara!!/L.O

Sandra sa...

Ja de ska inte få ta upp våra liv!! =)

Charmed sa...

Ne de ska de inte få, man får rannsaka o rensa..
Men det är det värt!!!!
Sandra... Förändring tack, ja du vet.. hahaha

Blogg listad på Bloggtoppen.se