Jisses

Dagen igår var seg...satt mest här hemma och gjorde ingenting. Min älskade dator valde att kasta in handduken...Troligtvis är hela 2008 i bilder förlorat. Alla fina bilder på Moa, på våran gårdsfest (tur att vissa kort från gårdsfesten hamnade i playstationet när ni var här Lisandra och Johan) och på allt annat som hände förra året. Allt kanske är *poff* borta! Jag tror datorn hörde mig och Tommy prata om att skaffa en extern hårddisk så då valde den att ge upp...
Var en svänga på jobbet och sen tog jag bussen ner till Mia...där satt mina tjejer med vinet i högsta hugg och skrålade till gamla hederliga slagdängor och jag stämde in i sången med dem efter ett par glas vin. Var ju egentligen inte meningen att jag skulle följa med tjejerna ut men de fick mig på så himla bra humör så jag kunde ju inget annat. Och jisses vad kul vi hade...tyvär så ville inte dj´en spela det en annan ville så musiken var väl inte den roligaste men man får göra det bästa av situationen och dansa iallafall. Inte för att man är så vacker när man svänger de lurviga, jag har nog ingen taktkänsla alls. Men alltid roar man någon med sina fina dansmoves, eller? Ja så tack tjejer för igår det var kanonkul, blomman här nere är till er för att ni livar upp mitt liv. Tack!

I morse vaknade jag av att magen bubblade...den gillade inte alls mitt lilla intag av alkohol igårkväll så ni kan ju gissa vart jag tillbringat förmiddagen någonstans. Jo, rätt gissat. På skithuset! Men nu verkar det som om det lugnat ner sig en aning och jag kan fixa till mig och knalla till jobbet om en liten stund. Är så trött på min mages fasoner, minsta lilla avvikelse från det normala levernet så protesterar den. Jaja så kan det vara och jag antar att det är nått jag får leva med eftersom de inte hittar nått fel på den.
Missade en liten fika stund på förmiddan med Emelie o co men det kommer ju fler gånger. Jag måste ju få se Louise hus snart ju.

Nej nu måste jag ta tag i mig själv så jag inte kommer försent till jobbet...pöss pöss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra dag på jobbet,jag och min familj drar till polen idag så vi ses lagom till jobbar helgen. kram Linda.O

Anonym sa...

Åh, vad tråkigt med bilderna. Hoppas att det löser sig. Man vill ju inte förlora sina minnen. Så det var kul ute igår? Var det mycket folk? Har hört flera som gick ut igår. Trodde inte att trettonafton var en utekväll. Men tydligen.
Nu ska jag åka och jobba.
Ha det bra

Charmed sa...

Vi kan ta varann i hand du,
Sandra med magarna...
E precis likadan, om inte värre :S

Tråkit med korten hörrö...
Ha de så trevligt på ktyssningen!!
Kram kram

Sandra sa...

Ha det så bra du med Linda, sup inte för mycket =)

mariah; Jo det var en del folk ute, jag trodde inte folk skulle ha råd med utelivet såhär efter jul och nyår men tji fick jag.

Tessan; ja det där med magen är ett mysterium i sig. =) Vi ska nog ha det kanon på kryssningen. Ha en bra födelsedag du!

Blogg listad på Bloggtoppen.se