Miss i förra inlägget...=)

Hahaha måste rätta mig själv ju! Avslutade med ett talesätt men läste det lite snabbt nyss och kom på hur tokigt jag hade skrivit! "Många eld i järnen" hade jag skrivit men det ska ju vara "Många järn i elden"
Ja jag kan inget annat säga än att det är mycket som rör sig i skallen nu.

En del grejer har gjorts som kanske inte vart så bra men nu är det gjort och kanske aldrig kommer bli detsamma igen men egentligen så har jag inget fel gjort. Jag gjorde det jag ansåg var rätt och står för det och sen får människor tycka till om det. De har ju en åsikt de med och det respekterar jag till fullo men jag tycker inte det är värt att skriva ut och kalla mig för saker. Ja det får stå för den människan men jag blev väldigt illa berörd. Har gått hela dagen med en klump i magen och känner mig inte bra alls. Men det lägger sig väl med tiden och jag hoppas att VI kan komma tillbaka till det som varit och att VI kan jobba framåt och lyckas med det som varit mindre bra.

En vän har fått en glad nyhet och när hon meddelade mig det så blev jag iallafall på bättre humör och glad för hennes skull. Att vara med i media är stort....tur att det inte är jag iallafall för då hade jag nog trillat av pinn. Hade inte pallat med rampljuset men all credit till henne som ställer upp! U go girl!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho, tänkt dig mig när jag blir nervös och pratar alldeles för fort med vår fina östgötska? Sen svär jag som fan, och säger "asså" och "jooråsåatte" i varannan mening. Det kommer bli kalasbra.

Och det där andra kommer ordna upp sig baby.

Sandra sa...

Haha ja vår dialekt är ju inte den vackraste men det får vi väl bjuda på! Du kommer fixa det här kanon tror jag.
Tack för att du finns!!

Charmed sa...

Allt löser sej Sandra..
Du är stark!!
Om än lite vimsig, tihi...
Kram gumman

Sandra sa...

Tack tack..jo vimsig är nog det rätta ordet!

Blogg listad på Bloggtoppen.se