Mysko

Ja då var det torsdag då och exakt en vecka kvar till vi ska träffa mäklaren, säljaren av huset och banken. Om en vecka är det klart...då får vi vårat hus. Fasiken så skönt de ska bli...vilken känsla att för första gången få sätta nyckeln i låset och öppna dörren till vårat nya hem. Ja en dröm blir sann.

Nu ska jag snart gå och jobba....har ingen lust men vad gör man inte för att lönen ska trilla in i slutet av månaden =) Bara vi håller igång idag så går dagen fort och jag får åka hem igen. Sen är jag ledig till på söndag. Ska bli skönt eftersom man har lite att ta tag i här hemma!

Känner mig konstigt mysko i kroppen idag...hoppas jag inte håller på att bli sjuk bara för det har jag verkligen inte tid med nu. Många eld i järnen eller hur man nu säger!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se