Grattis

Ja grattis till lilla mig och alla andra Sandror där ute som har namnsdag idag....Hoppas ni får lite uppmärksamhet och vänliga ord på er dag. Vi brukar inte fira namnsdagar något speciellt, man säger grattis och sen är det bra. Hur gör ni?

Idag ska vi ge oss ut på fågeljakt! Hittade lite bröd som ingen vill äta upp och tänkte att änderna blir nog glada om de får lite mat. Vi har ju världens finaste "ut och gå område" här nere där vi bor. En liten tur runt kanalen när solen skiner ska bli skönt. Men först ska vi fixa lite lunch. Älskling har beställ stuvade mackaroner och "farlig" korv så då ska han få det tänkte jag =)

Och en sak till bara......jag är ingen elak människa jag vill bara kunna uttrycka mina känslor till folk jag får respons av. Så var det ur världen...nu tänker jag stänga det kapitlet för alltid!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru sandra!Du menar väl såna som tycker som du?(Det har inget med respons att göra!)

Lisandra sa...

Grattis gumman:)
Nä du är ingen elak människa!!
kram

Sandra sa...

Anonym...folk får tycka och tänka som de vill det kan jag inte ta ifrån dem.

Anonym sa...

MEN JAG KISSAR NER HELA MIG! Vad är det för en liten jävla fispropp som inte ens vågar skriva ut namn på sin mogna kommentar/fråga?

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu så jag vet inte vad det gäller, men är det här ett töntigt bråk om vem man skvallrar till? Skit ska skit ha, som man säger uppe bland mina rosa moln. Det är det roligaste som finns att vara elak mot andra människor, om de förtjänar det. Och de gör de ju, varför skulle man annars vara elak? Då vinner man ju inget på det.

Du verkar ha trampat på några ömma tår här Sandra. Synd att du inte stampade hårdare, tryckte till med hela klacken och vred om.

Och jag hoppas jag får gotta mig i detaljerna imorgon på tjejkvällen. Haha, nu ser jag ännu mer fram emot veckans dejt! Härligt!

Sandra sa...

Ja du Jossan...jag vet inte vems tår jag trampat på för det framkommer ju inte av inlägget. Men jag kan inte heller förstå hur jag lyckats trampa på några tår genom att bara skriva om mig själv. Men vi får analysera och diskutera det ikväll när vi ses! Puss på dig vännen

Blogg listad på Bloggtoppen.se